here comes the bride , all dressed in white

vill som vanligt börja med att ursäkta mig för mitt otroligt dåliga bloggande, men är helt slut nu varje dag så orkar inte ta tag i det.. men då och då har jag mina stunder:)
kom precis hem från att ha träffat emma en stund utanför tallbovallen efter hennes träning, satt och prata ett tag sen åkte vi hem till var och en. skulle sovit där men jag orkar inte någonting ikväll, så efter det här blir det att gå och lägga sig direkt!

idag var jag, micka, sandra, martin, astrid, peter och lina i kyrkan för att öva lite inför bröllopet som är nästa lördag.. helt skakis redan! det gick hur bra som helst förutom att jag bestämde mig för att inte läsa dikten innan "from this moment är", jag håll på att börja gråta i kyrkan redan nu så jag tror inte jag skulle klara det då.. hehe.. men jag och micka byter så när sandra och martin ska ta på sig sina ringar håller jag sandras buket och micka läser dikten. kände att det blev lite bättre:) vid halv 6 är alla 130 gäster i kyrkan och då kommer först sandra och martin in när "here comes the bride" börjar spelas, sen direkt efter kommer jag och micka och efter oss kommer lina och danne. usch vad nervös jag är.... efteråt bär det av till bygdegården(?) för efterfesten! gud så kul det kommer bli, hoppas jag klarar mig någolunda lugn och inte gråter så jätte mycket.. det är nog det jag är mest nervös för, fan jag är ju så jäkla känslig för sånt här.. aja, det går som det går:)

imorse försov jag mig, halva dagen blev helt förstörd.. började 8.15 och micka väckte mig vid 8.20, så det var ju bara 5 minuter, men jag skulle cykla och allt det där.. men som tur var hade micka bil så hon skjusade mig till skolan, men missade första lektionen men det gjorde ingenting sa maria (min mentor). hon är så snäll:)
sen efter skolan gick jag till micka och tog hand om vilja och skrev klart ett skolarbete, gud så duktig jag är va?:)

imorgon börjar jag halv 10, gudomligt skönt må jag säga faktiskt. och efter det måste jag in till stan och hitta ett par skor till bröllopet, en vattenfast mascara och en vit blomma att ha i håret.. det där med skorna blir så jobbigt eftersom både micka och lina är kortare än mig, ganska mycket kortare än mig.. visst dom ska också ha klackskor men blir fortfarande kortare.. hatar att vara såhär lång! men jag får väll böja lite på knäna så kanske jag ser kortare ut:) haha.
sen ska jag nog träffa emma och tror jag sover där imorrn. sen på fredag åker ju kattis utomlands så då bor jag där tills hon kommer hem, tisdag tror jag det blir:) min älskade lilla emma!

nej nu ska jag va lite social på msn innan jag ska gå och ragga på kudden liten.. ha det bra!
xoxo towe


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gullunge! <3

Hittade du några skor ? - annars har jag ett par vita pumps, ca 5cm klack och typ flätade fram. Jag ska förbi mamma tisdag, (måste skriva ut en sak), vill du att jag ska ta med dem? p&k.

2009-09-05 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0