happy birthday to emma, happy birthday to you

först och främst vill jag hälsa ett stort GRATTIS till emma som blir 16 idag, puss på min lilla ängel!

idag gick vi upp redan vid halv 10 för att fixa oss så vi sen kunde åka till lotta som fyllde 45 för några dagar sen, så det vart att äta lite brunch. mycket gott men väldigt mättande! gud jag är fortfarande helt full i magen..
som vanligt när det kommer gäster är inte lillen hemma, utan han är tvungen att jobba eller vad han kör med för ursäkt, tror han hittar på nya till varje tillställning;) men precis när jag, jenny, danne och joline skulle åka så kom han såklart hem.. men det var ju trevligt hos lotta även att han inte va där:)

som sagt, väldigt mättande..

min lilla ögonsten.
barnvakt på onsdag, ska vi ha en riktigt myspys kväll:)


nu ska vi nog bara sitta och ta det så lugnt som vi bara kan, både jag och jenny är så himla trötta.. jollan sover redan och danne är med lindahl och har inte en aning om vad dom hittar på. men det är skönt att bara ligga i soffan och glo på tvn, det jobbiga sen är att jag måste till farmor och hämta mina grejer och sen hem.. eller så lånar jag kläder av jenny och sover hos farmor, hmm.. tror det lutar lite mer åt det håller faktiskt:)
det är ju skolfoto imorgon så måste se någorlunda normal ut.. hehe..

nej nu ska jag lägga mig till rätta med fjärrisen i handen och bara glo, gud så skönt.
ha det bra och ännu ett GRATTIS till min älskling idag!

xoxo towe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0