fotbolls kväll

idag vaknade jag nog 10 gånger på morgonen och somna om lika snabbt. till slut bestämde jag mig vid halv 12 att gå upp och se vad emma gjorde. ett tag senare gick alla upp och la sig och kolla lite på tv, mycket hajattacker som går på tvn nu. tycker hajar är så himla coola!
igår var det bara slappkväll med emma, hanna, klara, linus och zed. zed drog runt 4 så då somnade alla på stört..
men det vart bara tvn, prat och myspys heela kvällen lång.

ikväll blir det nog fotboll tror jag att någon sa nått om. sitta framför tvn och glo på massor folk som springer efter en boll, fy satan vad kul:) haha.. men man får väl offra sig lite för sina vänner!
ska alltså sova hos emma inatt igen, så ni vet vart ni har mig om det är något.
för nu ska jag fortsätt att kolla på jimmy neutron;) finns ju ingenting på tvn nu för tiden.
a ja, ha det bäst gott folk!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0