a voise inside my head saying you'll never reach it

dagen började jätte bra med försovning så har varit lite små sur mestadels av tiden idag.. men har gjort mitt bästa för att hålla humöret uppe!
började halv 10 och gick i skolan till ungefär kvart i 2 då vi vandra vidare till länsmuseet för att ha lite information om data- och tvspel. vad känar det till? tyckte det var lite onödigt.. var där från halv 3 till 3 så det var ganska skönt iofs för slutar ju egentligen 4:)

direkt efter länsmuseet gick jag med josse och millan till kebabbaren, där även jossie kom efter ett tag. saknat min lilla prinsessa då det var på tiden att ses idag! vi trampade vidare till farmor för att byta om lite, sen traska vi bort till vicke, även hon väldigt saknad kan jag säga. men på vägen mötte jag och jossie calle, och gud vad glad jag vart! fick nästan en liten tår i ögat, honom har jag verkligen velat träffa hur länge som helst:)
nu sitter vi här hos vicke och ser på någon film, ganska bra faktiskt. vet inte vad den heter eller vad den handlar om men något mord har jag för mig att någon sa.. inte så insatt, men dom små snuttarna jag kollar på värkar vara ganska bra faktiskt.
får se ikväll om jag spenderar min natt hos vicke, var ju så länge sen nu och känner att det skulle vara skönt att bara sitta och prata som vi alltid gjorde förr:) har ju inte sovit hemma sen i fredags så känner mig lite dum mot mamma men hon klarar sig nog hoppas jag. men har ju sovit hos farmor nu från måndag tills idag så det var också kul, att umgås med min kära farmor och farfar. tycker så synd om lilla farfar, han har så ont hela tiden överallt och han går till doktorn om och om igen men dom gör inget åt det. dumma doktorer, hatar dom!

imorgon börjar jag kvart över åtta i trädgårdsföreningen med några från bf3, vi ska ha en liten aktivitetsdag.. men slutar kvart i tolv som vanligt men kan ju hoppas på att från sluta lite tidigare:) sen vet jag inte vad som händer imorgon, kanske ska vidare till louise på kvällen eftersom josse i min klass fyller. men får se helt hur det blir, har inte en aning om vad som sker annars.

nu ska jag se lite på filmen och se om jag fattar.. haha:)
xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0