you know i love you , right?

tänkte bara slänga in ett litet inlägg nu innan jag ska börja ragga på kuddarna lite..
åkte in till stan för ett tag sen, skulle träffa min lilla vic. och det slutade med att jag slaggar över här, för bussen hem orkade jag inte ta tillbaka! så jag tänkte att ikväll kan jag faktiskt umgås med min lilla prinsessa.

minne från 9an

och nyss kom jag även på att vi har idrott imorgon, och om det inte regnar ska vi springa 5 varv runt fotbollsplanen, UTAN ATT STANNA. ja ni hörde rätt, towe edlund ska springa.. även att jag verkligen inte orkar och att jag verkligen inte vill så gör jag det för ronja, måste impa lite på henne och visa att även jag kan:)
det var nog tur att ronja började i min klass, för annars hade jag nog kanske kommit in i någon liten period där när jag inte orkade med någonting. hade självklart inte skolkat så mycket eftersom jag vet hur besviken mamma och resten av min släkt blir på mig, men några gånger sådär, och det vill jag egentligen inte.
och det är där ronja kommer in, hon gör allt för att få bra betyg och eftersom jag är med henne så blir det att jag gör samma sak, och det är bra, hon stöttar mig till tusen! så TACK ronja gummsan.

efter skolan imorgon vet jag inte vad som sker, ska nog kunna hitta på något kul tror jag. eller vad säger ni? det är klart jag ska.. och om det blir helt tvärtom så sitter jag nog hemma och pluggar, kan jag mycket möjligt tänka mig att det blir! tusingen.. men men, det blir som det blir:)

det var det mesta, ha det!
xoxo towe


Kommentarer
Postat av: syrran jenny

Jag vill bara säga att jag är en så stolt storasyster till båda ronja och dig. Ni är så duktiga båda två. Det har jag alltid tyckt.

Å jag är glad att ni valde den linjen som jag har gått, då kanske jag nån gång kan känna att även jag kan hjälpa till ,eller har jag glömt det kan jag väl inte ha gjort. Vem vet.

Men stolt är jag iaf:)



puss

2009-10-15 @ 00:57:22
URL: http://yoymivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0