you are the one that i want

just nu ligger jag i min säng, och jag upptäckte nyss att det nog är den skönaste säng som finns! faktiskt så tror jag nog det, den är gryym:)
bion förut var jättebra, foten somnade hela tiden eftersom den var så lång så sen när vi skulle gå gjorde den dunder ont! trodde jag skulle dö, men så småning om gick även det över.. men tror nog att det kommer en till film eftersom det hände massor i slutet som inte bara kan sluta så. blir så arg på sånna spännande slut....
åkte även till jenny och danne en stund efter bion och hälsade på, och gud lilla jollan är inte så liten länge!
även jennys gamla halloweendräkt kom fram:

snygg ha? absolut :L

efter det lilla besöket åkte vi sen hem och det första jag gjorde va att ta av mig till pyjamas och bara slänga mig i min sköna säng!

imorgon är det skola och vi slutar klockan 4.. tur att det är sista torsdagen innan lovet för gud så jobbiga dom är! man är så himla trött hela dagen för man vet hur lååång den är. och inga roliga lektioner har vi heller tyvärr, det är det som gör dagen så långtråkig.. men det är väl bara stå ut.
efter skolan har jag inte en aning om vad som sker, så ni får gärna höra av er om någon vill hitta på något?

nu ska jag sova, skulle bara slänga in ett litet kort inlägg innan john blund tittar förbi:)
ha det bra gott folk, skriver mer imorgon

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0