you are my light in the dark , my little star

solen skiner!!! eller lite i alla fall, gud så skönt en söndag som denna. vaknade för en liten stund sen och gick då upp och bakade lite scones (kors i taket)! riktigt gott vart det faktiskt..

igår gick jag ut en liten stund och träffade emma och emely, vi traska hem till emma och satte oss och snacka om gamla minnen och så:) sen gick vi ut och träffade linus, stog vid parkeringen och pratade lite om allt möjligt, och skrattade en hel del eftersom linus hade lite överenergi, men gud så roligt det var! sen efter en stund om timmy också och skönt det för jag fick skjus hem, gött:) direkt när jag kom hem gick jag och la mig, skönt att somna lite skapligt ändå!

nu ska jag snart åka in till stan och lämna vickes väska och träffa emma en stund. sen får vi se om jag orkar åka hem eller om jag sover hos farmor. men eftersom både farmor och farfar är sjuka är jag lite  rädd att bli smittad. men men, det blir ja nog inte:)

nu ska jag springa iväg och klä på mig sen måste jag till bussen! skriver kanske senare.

två bilder jag fått från bröllopet:) fina va?

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0