we have all the time in the world

kom precis hem från en ganska ok dag i skolan, men var inte alls många idag, ungefär 10 stycken bara.. men det är ganska skönt ibland att vara så några också! men dagen gick ganska snabbt eftersom vi har så långa lektioner så det känns inte så många, det är faktiskt ganska skönt det med, men är fortfarande sur över att vi inte får några sovmornar, inga alls...
idag fick vi också våra frånvaro papper, och blev så himla arg för hade massor ogiltig frånvaro som inte stämde så blev lite lätt irriterad där kanske, men det gick över när dom tog bort det:) så nu ska allt stämma och är det något minsta lilla fel så bryter jag ihop på dom.. men det löser sig nog tror jag!

som sagt så sov jag hos vicke igår, och det var riktigt mysigt, låg och pratade om allt mellan himmel och jord som vi alltid gör när vi umgås med varandra. men direkt när vi la oss på kudden somna båda två på stört! och jag var så himla trött imorse så det är sjukt, skulle gått upp 6 och gick upp halv 8 när jag börjar kvart över, men men det gick ju bra ändå:)

men ikväll blir det bara att stanna hemma och göra ingenting, bara ligga i sängen och glo på film.. men om någon vill hitta på något så är det bara höra av sig, jag finns på telefonen och är nog inne på datorn med ska ni se. skönt nu när dalle jobbar kväll så har jag datorn för mig själv ända tills klockan 1 ikväll när han kommer hem, SKÖNT.. annars har jag ju bara min andra skräpdatorn.

nej nu ska jag nog gå och trycka på tvn och lägga mig i sängen med en kopp te och bara glo. gud så skönt!
men som sagt - hör av er om någon vill något!


festen hos johan

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0