stay with me , don't fall asleep to soon

sitter i skolan just nu, och jag orkar verkligen inte... det är så himla tråkigt! håller på med grupparbeten så jag är med pati, sarin och wiggur. wiggur gick någonstans och kom inte tillbaka så nu är det bara vi 3 kvar. vi kände oss jätteduktiga som intervjuat 2 stycken så sa vi det till våran lärare och hon började tveka och säga dom mesta brukar intervjua 20 stycken och det räcker knappt.. så det var bara att ge sig ut igen!

snart har vi håltimman.. känns ändå ganska skönt så man bara kan sitta och slappa, men tror nog att det blir i peddan så vi kan göra lite av musikarbetet.. vi skulle ju haft musik egentligen men tobbe är borta denna gång och nästa vecka är det ju lov så vi har två hela veckor på oss. men ändå skönt att ha det klart!

jag håller på att dö av hunger också kan jag säga, är så sjukt hungrig!!! krubbet idag är: fisk, remoladsås och potatis. ändå ganska gott så det kan jag nog bli mätt på :L
hoppas bara att mamma lägger in pengar på mitt kort snart med för ikväll blir det bio med ronja, anette och cissi. gud så kul, det är inte ofta jag hittar på saker med dom:) flickan som lekte med elden tror jag vi skulle se om jag minns rätt, hoppas den är bra. den första män som hatar kvinnor är ju det så då tänker man att 2an är minst lika bra. men inte värt att hoppas på för mycket för jag har hört från flera håll att den är rätt kass också.. men men, hoppas på det bästa eftersom den är ganska lång!

så där ja, nu har jag skrivit av mig lite.. haha, kände att jag var tvungen att ta en brake från intervjuandet i några minuter.. nu sätter vi igång igen!
skriver nog senare..

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0