so i won't give up , no i won't break don't , soner than it seems life turns around

även idag vart det en tidig morgon för mig, för igår vaknade jag runt 8-9 och idag vaknade jag vid 9.. vet inte vad det är med mig nu för tiden!

kvällen igår vart väldigt misslyckad för min del.. vaknade imorse med ont i foten, rödsprängda/svullna ögon, och en förjävlig huvudvärk.. den började med att jag och emma gick hem till henne och fixade oss lite sen gick hem till mig så jag skulle byta om lite och så. sen traskade vi bort till lokalen där det var full rulle, trodde vi men lite drag var det i alla fall. där var linus, kjella, pumba, thimmy och inte långt efter kom josse, julia, johanna, malin och lina! vi spelade "pyramiden" i början och som vanligt så är det ju mig alla skulle hetsa mot så alla klunkar gick till mig.. sen skulle det komma massor folk som inte kunde komma in för att det vart för mycket så då skulle vi till pumba och när vi fick reda på att det inte gick hoppa vi in i bastun - jag, kjella, emma, linus, julia, thimmy och johanna, lina kom in lite då och då men gick ut lika snabbt igen för att hon var helt fullpackad med kläder på sig! i duschen skar jag mig även på något så min fot går inte gå på.. tusiken..
sen skedde den en sak som gjorde mig så förbannat ledsen.. men runt 1 var jag hemma tror jag, eller så var det tidigare, jag vet faktiskt inte...

men jag vill passa på att tacka josse, julia, lina, slickett, alex, emma och kattis för allt dom gjorde för mig igår och för att dom är så jäkla underbara!

men nu måste jag duscha för jag känner mig så himla ofräsh! men skriver mer senare tror jag.
ha det bra gott folk

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0