please leave me alone , i can't take this shit anymore

okej, nu har jag varit vaken i 4 timmar, vaknade alltså vid 9 ungefär.. jag vet inte hur jag orkar? men med två pippi filmer och 1 emil film funkar det faktiskt:)
igår blev det myskväll hemma hos jenny danne och joline med ronja och emmy också. det började med att jag och ronja gick till stan direkt efter skolan och kollade lite på kläder och så, behöver lite nya.. sen vidare hem till ronja där vi sen blev hämtade av jenny joline och emmy för att vi skulle åka till city gross och handla lite krubb och så för kvällen. där hittade vi lite tacos och godis som vi bestämde oss för att äta!
vi kollade lite på idol och sen skulle vi se film men det funkade inte så alla somnade ganska skapligt. skönt ändå med en lite lugn fredag!!

ronja åkte nyss från jenny för att hon skulle hem sen vidare till åtvid. men jag och emmy är allt kvar så nu ligger vi och kollar på emil i lönneberga, himla bra film det där!
men jag funderar nog också på att dra mig hemåt snart, hem och duscha och fräsha till mig lite.. man vet ju aldrig vad man ska hitta på för kul idag, har som vanligt inget bestämmt. men får hoppas på att någon rolig typ ringer och vill umgås:)

är så himla arg ju också egentligen, när jag vaknade imorse hade jag fått ett sms och tusiken vad arg jag vart när jag läste det! och den personen det handlar om får jag inte ta på,har ringt hela tiden sen ungefär klockan 10 men inget svar alls. har smsat både hennes mamma och kompisar men ingen vet vart hon är, måste ju verkligen prata! men men, det kommer väl ett sms snart får vi hoppas på..

nej nu ska jag gosa lite med joline som står och drar mig i benet:) jag kanske skriver mer senare!
ha det bra allihopa, peace out

syster och joline:)

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0