party!

vaknade nyss upp bredvid lilla jossie:) ligger och kollar lite på tvn och bara slappar, är lite sliten, inte för mycket sömn ikväll i alla fall!
igår blev det att åka till vicke som hade fördelsedagsfest, vi va några tjejer som åt, körde ölspelet och jag har aldrig. bara pratade om gamla minnen och hade kul. det vart faktiskt en riktigt lyckad kväll där, mysigt att träffa alla gamla! när vi sen var klara hos vicke traska jag, josse, lina och jullan vidare till johan där det var lite folk, ALLA dom gamla vännerna var där, gud så kul det var. verkligen saknat alla..
men bilder har jag inga än, men det finns rätt många tror jag för alla kom fram med kameran när man minst anar det, så kan bara tänka mig hur fina bilderna är;)
men just nu har lina bilderna och jag måste bara vänta tills hon vaknar så får hon skicka dom direkt!

nej nu ska jag fortsätta kolla på tvn och va lite social mot jossie.. skriver senare..
xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0