if you wanna make the world a better place , take a look at youself and make a change

uräkta mitt dåliga bloggande ännu en gång, men har inte varit hemma så mycket i veckan och helt enkelt inte haft orken till att sätta mig och blogga. så jag ursäktar mig gott folk:)

men igår i alla fall var jag på club sensasion(?) och det var jättekul i början.
efter skolan åkte jag ronja och sara hem till mig och jag duschade lite oså, tog med mig mitt pickpack och så traska vi hem till ronja, där duschade dom och vi fixade oss, runt klockan 7 tror jag det var tog vi bussen hem till gordon på lite "förfest", det var jag ronja sara mattis och gordon, trevligt faktiskt. körde lite ölspel, jag har aldrig och något annat roligt spel.. runt kvart i 9 gick vi bort till strandgatan där vi fick stå i kö 20 minuter innan vi fick gå in, men tur att det bara var 20 minuter i alla fall, för jag mötte vicke och hon hade stått där i en timma!
när vi väl kom in röjde vi dansgolvet och hade så sjukt kul.
sen helt plötsligt vet jag inte vad som hände med jag kände mig så himla ensam så jag bestämmde mig för att åka hem. när jag väl kom till trädgårdstorget för att ta bussen står det att den kommer om 43 minuter, jippi! klänning och barbent ute i 43 minuter i kylan är inte en rolig kombination.... men inte långt efter kom ronja och hägge som också skulle hem så vi traska bort till kungsis för att fördriva tiden lite. där fick vi sitta i en halvtimma men till slut kom äntligen bussen!!

jag förstår inte själv vad som hände igår, allt va jättebra och alla var jättesnälla men kände mig ändå så himla ensam. sara dansade och hade kul, likaså ronja och dom dansade ju även med mig men det bara brast helt plötsligt. kan ju varit lite av en snefylla men så full var jag inte, lite onykter men inte alls mycket.
det kan ju va att jag kanske inte mått bra den sista tiden och det vet jag inte heller vad som orsakar det, och när man har druckit lite så kan ju känslorna lättare komma fram sådär..

men jag vill i alla fall tacka ronja som är så himla underbar, hon och jag har så grymt kul tillsammans och hon är en tjej som alltid finns där vad det än är! och lika så victor som jag mötte när jag gick av bussen igår, han gjorde allt för att trösta mig. och självklart tack till alla andra som gjorde kvällen en delvis lyckad kväll!

det var nog allt från mig just nu.. men ni kan ju höra av er om något roligt händer ikväll?
kanske skriver senare

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: ronja

youre the best honey <3

2009-10-19 @ 15:36:04
URL: http://centrodelavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0