it's dessie bitch

sitter just nu hos osccar med emma, bella, dessie. myspys:) kollar lite på tvn, snackar lite skit och bra slappar!
dagen idag hr bestått av skolan, ganska OK faktiskt gick rätt snabbt. var hos tandläkaren också, hade ett hål bara.. så ska på möte med någon tandläkare efter lovet och prata om jag ska få lustgas eller om jag ska få några tabletter, hoppas på lustgasen faktiskt:) mycket roligare!
efter skolan åkte jag bara hem och slappa, göööör gött kan jag säga, så himla trött så skönt att bara ta den lite lugnt ibland. sen vart det duschen och vidare till stan och möta emma och så slutade vi upp här:)

fina osccar:)

imorgon blir det skolan, har dessutom typ 2-2,5 timmars håltimma, usch det orkar jag inte med..... men men, det är väl bara att stå ut, är ju bara några dagar kvar tills lovet startar, gud så skönt! men vet inte vad som händer efter skolan, kanske funderar på att åka en sväng till mantorp? eller.. jag får se.. så om någon vill något så är det bara höra av sig:)

nej nu ska jag vara lite social med dom andra, kanske skriver senare!

emmi och osccar, beautiful?

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0