i'm gonna move on , now it's time

sitter hos emma och kattis just nu, har precis haft lite mysigt tjejsnack.. skönt att prata med dom man tycker om ibland om allt som finns mellan himmel och jord. jag hoppas verkligen att dom vet hur mycket jag tycker om dom, mina små änglar:)

minne

ikväll vet jag inte vad som händer, ska försöka hitta på något kul.. skulle ju träffat slickett men han svarar inte på sms och han sa igår att han skulle höra av sig direkt när han vaknade men det har han ju inte gjort och jag tror inte att han sover fortfarande för både adde och drufva sov där tror jag.. så det är inte så kul.... men får väl hoppas på att han hör av sig sen!

snart kommer julia och natta med mina skor. jag hade lite problem igår med att få på mina stövlar så jag fick ta julias gympaskor och sen glömde jag ge tillbaka dom så hon ringde förut och fråga vart jag va så dom är nog här snart:)

men nu ska jag va lite social med kattis och emma igen, skulle bara slänga in ett snabbt litet inlägg:) men skriver nog mer ikväll kan jag tänka mig, blir mycket blogg om dagarna nu för tiden!
men hör gärna av er, peace out

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0