i want you to want me , i need you to need me

AJ MINA FÖTTER!! jag kan säga att jag rekomenderar verkligen inte tygskor där det inte finns sulor i och det är stora hål under skon när det är blött och kallt ute! ni anar inte hur ont jag har...

kom precis hem från en liten "promenad" med slickett inne i stan, möttes på trädgårdstorget och bara gick runt i hela stan och prata som vi alltid gör. och jag kan säga att slickett är den mest underbara människa jag mött, min bästa killkompis helt enkelt. han förstår allt och lyssnar vad det än är! är man glad - är han glad, är man ledsen - finns han där, är man arg - lugnar han ner än.. låter han inte som en exemplarisk bästa vän? jag är så glad att jag har honom vid min sida:)

efter en stund på stan får vi nog och går upp till adde ett tag, där låg vi bara i soffan och glodde på tv, skönt det också. och det var så himla kul när slickett satt vid addes dator och skulle söka på något och skrev: po och det kommer upp en porrsida! jag har aldrig skrattat så mycket!!

slickett: men adde, vad brukar du göra på dig dator?
adde(som samtidigt slänger iväg pizzan han har i handen): SLICKETT VAD GÖR DU?
adde flyger upp och tar datorn
slickett: nemen adde då, vad brukar du sitta och kolla på? va det bögporr?
adde: nej vad fan tror du?! fan vad pinsamt, det är ju en tjej här slickett..
slickett: men det är ju bara towe adde
adde: ja, pinsamt, hon är ju tjej.. fan du får inte göra sådär slickett!
jag och slickett i kör: HAHAHAHAHAH

gud så roligt det var, det slutade med att adde inte lämna blicken en sekund när slickett hade datorn och han tog bort allt som han hade sökt på.. men som sagt, han är ju kille så jag förstår;)
efter det var jag och slickett tvunga att gå till bussen, skulle ta den som gick halv och klockan var 10 över och jag skulle ta den från kannan för att slickett skulle hämta sin cykel för att puckot skulle cykla hem! svinkallt, svinlångt, svinmörkt! men direkt när han kom hem fick jag ett sms av han som jag bett om där det stog att han var oskadd:) vi fick dessvärre stå i 20 minter och vänta på min buss, men det gick rätt snabbt.. tiden går fort när man har roligt!

när jag kom hem satte jag dirket på mig ett par stora feta sockar på tossingarna som är helt frusna och mörbultade efter dom där jäkla skorna.. la mig i sängen framför tvn och startade datorn, och nu snart ska jag sova.. och vill ni veta en sak? att det är imorgon kvar sen är det LOV!!! gud vad jag ser fram emot det, gud vad jag ser fram emot att sova. ska sova så himla mycket! så är jag utvilad sen när skolan startar igen:) men då går vi bara i 2 veckor ungefär sen är det APU i 4 veckor! jag ska praktisera på tallboda skolan så det blir nog toppen. hoppas och tror verkligen att jag trivs!

nej nu tror jag att john blund började flörta lite och strödde lite sovpulver över mig, så nu blir det sängen som gäller! imorgon vet jag inte vad som sker så hör av er!
godnatt alla vänner och bekanta, peace out

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0