i need a hero , i'm holding out for a hero

kände att jag bara måste skriva av mig lite, för jag satt och kolla på bilderna jag tog när jag fick vara modell för en dag i stockholm.. så himla dåliga vart dom om man kollar noga, det mesta stämmer inte, och sminket och håret vart verkligen inte så som jag sa att jag ville ha det..

ögonbrynen: för mörka
håret: tantigt + platt
sittstilen: konstig
ögonskuggan: som ett S.. konstigt


jag gillar verkligen inte bilderna som togs, och det var väldigt många.. bara dom jag fick var 200 och jag fick då inte alla kan jag säga. höll på i flera timmar.
visst det var jättekul och man kände sig verkligen som en modell och man kände sig jättefin, men man vill ju helst va nöjd med bilderna så man kan visa dom för folk. men icke, jag ser bara ut som en översminkad 30 åring? blir så himla arg!
fotografen var jättebra men hon tjejen som sminkade och gjorde mitt hår var precis färdig utbildad, och jag kan säga att hon skulle behövt gå några år till i sånna fall, för ni ser ju som sagt på bilden hur bra hon var på en skala..

och sen den lilla svarta klänningen jag fick ha på mig som andra ombyte, den var ganska kort och fotografen säger att jag ska SITTA ner i trappan och mot en vägg, hela jäkla skinkan syns ju:

han sa att han skulle retushera den men det har han inte heller gjort. benen är ju hur vita som helst mot överdelen av kroppen och ena skinkan syns.. bikinilinjer har jag med! usch så fult..
fattar ni nu varför jag inte är nöjd nu? satans dåligt asså. det var ju ändå ganska dyrt och då ska man tusingen bli nöjd!!!

det finns 2 bilder jag är nöjd med, 2 av 200! blir så upprörd så det är sjukt, borde ta egna när man sminkar och fixar håret själv och ber någon ta och skicka dit dom så dom får se att man fan kan ta bättre själv, eller hur? jag ska nog ta och göra det, ge dom lite klagomål, det är dom värda!

dessa två är jag någorlunda nöjd med, men satan dom kunde vart så mycket bättre!

var bara tvungen att skriva av mina aggrsioner lite innan jag hoppas i säng och sover för natten. börjar bli lite trött faktiskt!
ha det bra gott folk

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0