i miss you lips , i miss YOU

fy tusingen vad mätt jag är, har precis ätit något kött med potatis och grönisar som varit i ungnen. jättegott så åt som en häst, och nu självklart efteråt mår jag illa på grund av för mycket.. så typiskt mig..
men i alla fall, skolan idag var ganska ok, jag och sara var kanske lite för trötta idag så det ända vi har gjort är nog att skrattat! fast tyckte faktiskt synd om ronja som låg hemma i migrän idag.. stackare, men hoppas på att se henne imorgon:)

och imorrn börjar även ett "nytt" schema, INGA SOVMORNAR LÄNGRE.. så himla orättvist tycker jag! men jag får väl stå ut, går ju bara 2 veckor nu sen är det lov, gud så skönt! ser fram emot det kan jag lova, ska sova heeela dagarna..

nu måste jag springa!
xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0