i can't fight the moonlight

kom precis hem från en liten blowlingrunda med sara nere på bowlingen, och själklart förlora jag.. vet inte vad som va med mig idag, sara vann med 280-130 ungefär, hur är detta möjligt? skulle försöka stajla(?) för en snygg kille som spela några banor längre bort, men då tog jag rennan varenda gång! så han vart nog inte så impad tror jag inte.. haha;)
lite bilder från när jag, ronja och sara var och bowla för ett tag sen:

jadu, jag fick INTE bestämma mitt namn själv...

snygga va?

skolan idag var ganska OK bara att dagen kändes något sjuhelvetes lång! det kändes som att klockan var 8 på kvällen när vi sluta.. hade också muntigt prov om barnomsorg på BKFen, det gick nog bra tror jag:) eller det var bara att två och två skulle man para ihop några lappar där det stog ett påstående och så skulle man ta ett annat påstående som stämde in med den andra lappen. sen skulle vi köra det när man får ett ord och man ska förklara det för laget med vilka ord som helst förutom något av dom som står på lappen, det var svårt! plus att när jag skulle köra satt ronja, tobbe, ali och resten av deras lag och distraherade mig.... så 1 poäng fiskade jag in i alla fall, men såklart vann mitt lag till slut :L

imorgon är det fredag och vi slutar 11.45, guuud så underbart! på morgonen runt 7 kommer sara hit för att fortsätta sova lite eftersom hon åker med sin mamma och hon åker redan 06.45 och sara kände inte för att sitta i skolan 1,5 timma helt själv.. haha mobboffret.. så jag va snäll och lät henne komma hit medans jag gör mig iordning så åker vi tillsammans till skolan sen. det blir alltså en lugn dag i skolan imorgon, har bara svenska, engelska och matte. matten går för övrigt riktigt bra nu! om jag bara kan hålla tankarna på talen så går det som på räls, känner mig himla duktig faktiskt :L (med en viss hjälp av ronja kanske....)

efter skolan har jag inte en blekaste om vad som sker.. har sagt varje dag nu denna vecka tror jag att jag funderar på att åka till mantorp med jag tror jag skippar att ens skriva det den här gången, för tror inte det blir så, sandra och martin kommer ju hem imorgon med så tror dom kommer vara rätt trötta.. men nästa vecka är det bokat någon dag i alla fall att jag ska dit, har lovat tony nu några veckor så det är dags att jag håller mitt löfte nu! ska kolla och hämta ALLA bilder och filmer och sånt från bröllopet, svensexan och möhippan. måste sno svensexafilmen för martin VÄGRAR att ge mig den... tusiken! men jag ska nog klara det gallant!

nej nu ska jag nog vänta på att krubbet blir klart sen hoppar jag in i en dusch! men om någon vill hitta på något imorgon så är det bara att höra av sig, ni vet vart ni har mig:)
peace people

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0