hold on , be strong

nu är jag äntligen hemma igen! har ju bebott mig hos farmor och farfar nu i några dagar, blir så skönt när man ska till skolan. men nu är mamma på kryssning så hon ville att jag skulle va hemma med micka och dalle ikväll, och självklart snäll som jag är offra jag mig för en hemmakväll som skulle varit framför tvn men sluta framför datorn.. haha..

idag var jag i skolan, slutade vid 2 när vi egentligen slutar 4. men maria var inte här så BKF hade vi inte, gud så skönt det var. då vandrade jag och ronja in till stan och kollade runt lite, men inget napp för någon av oss.. efter en stund tog ronja bussen hem och jag mötte jenny, danne och joline. vi gick till BK och åt lite, sen traska jag hem till farmor och råka somna till, vaknade vid kvart i 6 och trodde för allt i världen att jag försovit mig. sprang runt i hela lägenheten och leta efter kläder och smink.. usch det var hemskt att vakna så!
sen när jag väl insett att det fortfarande var torsdag och att jag inte skulle till skolan, lugna jag ner mig och gick till min lilla cykel, mötte micka och cyklade hem till kära tallboda:)

den nya posen!

imorgon så blir det skola, men tro mig jag har försökt att tjata på mamma att få vara hemma.. men icke, hon ger sig inte! jag är så himla trött nu för tiden, det ända jag gör är att sova. men som sagt, slutar redan vid tolv så får se om det blir att gå till micka och få sitt hår färgat? men säger inte vilken färg, det får ni se sen när det är klart;) sen när det är klart ska nog jag hem och fixa mig lite sen vidare till lite party, men blir en nykter kväll. för måste ju vara berädd på lördagen sen!

som jag längtat efter att bli medfrågad till denna ko-bingo jag nu ska få hänga med på, på lördag! låter så himla kul det dom gör, men eftersom det är inbjudningar så har jag inte kunnat, men nu ska inte mattis med så ronja frågade om jag skulle med, och självklart ska towe med på ko-bingo!
hoppas på att det blir riktigt trevligt, och det är jag nästan 150% säker på att det kommer bli. för jag älskar både mina systrar och familjen dahllöf så det blir nog toppen att få umgås med dom en heldag:)

nej nu ska jag inte tvinga er läsa mer!
kommer kanske mer senare
xoxo towe


Kommentarer
Postat av: syrran jenny

klart du ska med på ko-bingo, kommer ju bli skit skoj, vi visste nog inte att du va så sugen på att följa med men vilken tur att ronja fråga då, jag tänker ju inte på sånt vet du. Men du åker med mig vet du sis. Danne följer inte heller med. Det blir ko-bingo, femkamp å god mat, ja fulledricka

& hicka för er som inte kör:)

Jag ringer imoorrrnn

pusss

2009-10-08 @ 23:56:51
URL: http://yoymivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0