en gång i tiden var du bara min , men nu är du bara en dröm

sådär ja, då va håret färgat. vart inte så stor förändring men liten rödton på håret är det, lite rödare slingor sådär.. syns inte nästan men lite är det i alla fall, huvudsaken är ju att jag blir nöjd som sagt:)
skolan idag var riktigt OK faktiskt, började 8:15 till 11:45! riktigt skönt vill jag lova, är så varje fredag så jag har inget att klaga på egentligen..
direkt efter skolan tog jag cykeln till salongen och färgade håret, sen trampa jag vägen hemåt och fy tusan vad kallt det var ute, blåsten gör det svin kallt!! men bara stå ut och trampa på..

ikväll blir det nog att umgås med slickett(martin), blir lika roligt som alltid. vet inte vad vi ska hitta på men något blir det nog, annars får vi väl sitta och häcka någonstans och bara prata som vi brukar!
älskar min lilla martin, min bästa vän det där:)

nu ska jag nog hoppa in i en dusch och fräsha till mig lite.. och så ska jag inte störa er mer:)
ha en bra dag så kanske jag skriver ikväll. blir nog inget imorgon så alla vet!


jag och addie, gulligull!
bara att våra ansikten är lite ihoptryckta men vad gör det:)

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0