fuck you , fuck you very very mutch

godmorron allihopa! ursäkta att jag inte bloggat på ett tag men jag har bara inte haft orken just nu på lovet.. men ska försöka börja nu igen. eller imorgon blir det nog inte så mycket eftersom jag, mamma, eva och sara åker på kryssning! gud så roligt det kommer bli hoppas jag, jag och sara har ju alltid kul så det är jag nästan helt övertygad om:)

det hr lovet har varit så otroligt tråkigt så jag dör, det har inte hänt ett dugg och det är rätt uttråkande. såklart har det ju varit kul när jag umgåtts med mina vänner, men det har ju inte hänt för mycket kanske.. fast kanske ändå ganska skönt att bara ta det lugnt med, eller? ja jag kan inte bestämma mig förräns skolan börjar och man ser om man saknar lovet eller inte.. haha!

just nu sitter jag och skollar på sällskapsresan 3, såg 1 och 2 igår så det är lite av ett sällskapsresan maraton jag håller på med;) haha. nej men dom filmerna är riktigt bra faktiskt! man bara skrattar tills man inte har någon luft kvar ungefär.. han är ju så trög den där stig-helmer och ole, men riktigt roliga!

ikväll vet jag inte vad som sker, om sara sover här eller inte.. men hur som helst så tror jag att det bara blir en lugn kväll ändå.. eller fick just reda på att det är fest ikväll som sara nog säkert vill gå på, men jag får se om jag orkar.. kanske åker dit och kollar lite på dom andra bara..

nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen, kan inte riktigt koncentrera mig när jag ser film och bloggar samtidigt;)
kanske skriver  mer ikväll!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0