dear mister president , come and take a walk with me

3 timmar och 30 minuter kvar , sen är det LOOOOV! gud så skönt.. ni ska bara veta hur mycket jag ska sova!
ville bara påpeka det till er andra som jobbar där ute:)

just nu sitter jag och sara och väntar på att klockan ska bli kvart i så vi kan gå till bussen, längtar inte efter att gå ut i kylan.. nej fy tusningen... men det är väl sånt som man måste här i livet, tänk på dom barnen som bor på gatan som kanske inte ens har ett hem, dom är glada bara om dom hittar ett varmt trapphus eller liknande, vi blir sura för att vi måste gå till busshållplatsen som tar 5 minuter i kylan och sätta oss på en jävla buss.. nej nu blir jag arg! så vi lämnar nog den punkten:)

har matte idag i skolan också, då ska vi röja och jobba som galningar! så jäkla duktiga är vi, bästa klassen jag lovar.. nästan i alla fall!

nej nu måste jag gå, men skriver senare!
ha det bra gott folk och tänk på dom hemlösa barnen!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0