hard work, work!

då va bygget på altanen igång! det som vi snackat om i ett år om inte mer har äntligen börjat, altanen ska fräshas upp lite så att den ser lite fin ut  =)

kan ju inte säga att den är den finaste just nu kanske.. haha!
men vi har börjat i alla fall..


ursäkta att jag inte skrev nått igår men datorn funkade inte riktigt som den skulle. men jag åkte in till stan och tog en fika med vicke och hennes nya pojkvän, han verkade faktiskt bra för henne. men bara hon är glad så är jag det! sen kom emma och vi tog en liten runda på stan, jag hittade ingenting men emma hittade nog det mesta.. haha.. sen bar det åt hemåt och jag gick och la mig för jag skulle upp tidigt idag och jobba.

klant emma som varit på cup kommer hem med ett par kryckor..
så klart det är foten.. igen!


jobbet gick bra idag i alla fall. började klockan 8, tänkte ta cykeln men det öste ner i backen så mamma fick skjusa mig.. var inte mycket korgar idag så det blev mest städning och sånt. slutade redan vid 1 ungefär =)
nu ikväll vet jag inte om vi skulle grilla hemma jag, mamma, micka, dalle och lilla emma.. eller så blir det att grilla hos emma. men natten blir nog hos emma i alla fall.. mycket trevligt, mycket trevligt!

nej nu ska jag nog gå ut och va lite social mot min lilla familj. och vänta på emma som tar en halvtimma på sig att gå (när det brukar ta 5 minuter, dom där jävla kryckorna asså!!!) haha.
ha det så bra så skriver jag mer imorgon!
xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0