cissis dag! (ett halvår försent..)

som sagt, vi hade en liten cissi dag idag! hon fick det som present när hon fyllde (i januari).. det började med att jag och micka cykla/åkte inlines(?) in till stan där vi mötte cissi, jag micka och sandra, sen gick vi och satte oss på trädgårdstorget och tog en glass i solen.. riktigt mysigt =)

sen fortsatte vi upp mot hälsohuset och lämnade av henne för en lite fotvård i en timma. så vi andra gick på stan sålänge. sen hämta sandra upp henne med bilen så jag och micka åkte hem igen och mötte dom där! här hemma väntade det fruktpaj och melon och sånt gott.. och så skönt med solen som inte varit framme på hur länge som helst!

cissi blir lätt bränd.. haha

efter en stund när vi suttit och gottat oss hemma kom lotta och då bar det vidare till vastena där det bjöds på grillbuffe. GUD så gott det var! och så mätt man vart.. för 180 kr fick man varmrättsbuffe + efterrättsbuffe, riktigt billigt tyckte jag..


det var den cissi dagen! riktigt lyckad tycker jag faktiskt.. bara hoppas att cissi vart nöjd och tyckte det samma!!
nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, ska ju jobba imorgon.. jippi!!!
xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0