towe, tager du denna tom ljungman att bli din äkta make och älska han i nöd och lust? JA!

kylan tar död på mig snart! usch, vill bara att det ska bli julafton så snön kan försvinna sen.. hoppas verkligen inte att det inte är snö på nyår, kommer bli så himla kallt när man går i sin lilla nyårsklänning:) men det ordnar sig nog!

idag spenderade jag eftermiddagen med sara, vi gick först liten vandring på stan och köpte oss varsin varm choklad och så traska vi runt där och bara pratade om allt mellan himmel och jord. efter ett tag vart det så sjukt kallt om fossingarna så vi gick in till s:t lars kyrkan och var med på psalmgudstjänst. det var riktigt kul när vi stog där inne och sjöng dom fina psalmsångerna.. haha, båda två fick skrattanfall under en sång och då bestämde vi oss att gå. vi traskade bort till rese där jag tog bussen till slickett.

nu sitter jag hos martin och kollar på film, har precis upptäckt att min nya man kommer bli han som spelar patrik i patrik 1,5 - tom ljungman! han är ju så otroligt söööööt så jag snart dör. han är ju helt otroligt bra skådespelarna och dessutom att han är söt är ju bara ett plus för ögonen:) jag skulle kunna ge allt för att få den lille pojken!


min egna lilla badboy:) ser ni hur otroligt söt han är?

ikväll blir det att jag övernattar här, orkar inte ta bussen till stan och sen vidare till tallboda, då blir det mycket enklare att stanna över natten. blir mycket trevligt faktiskt:) alltid lika mysigt att va med min underbare vän!!

imorgon ska jag nog vara här under dagen, sen blir det nog vidare till stan där jag träffar sara och så går vi och shoppar lite, har ju nämligen fått alla mina pengar nu, jippi jag är rik!! sen ska jag nog hem och försöka övertala micka och dalle att det är hög tid att klä granen, jag har ju faktiskt väntat i ett år på det nu!:) det är det bästa med julen, granen, maten och självklart- TOMTEN!

nej nu ska jag vara lite social mot lille martin igen, han ser så deprimerad ut därborta i soffan, haha. men jag kanske skriver mer senare annars blir det nog något litet inlägg imorgon:)
ha det bra nu gott folk

xoxo towe ljungman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0