tomten jag vill ha en riktig jul , en sån som man har när man är liten

äntligen är det julafton, GOD JUL ALLIHOPA!! så som jag längtat, är så himla glad just nu! :D
fast även att det är julafton så känns det inte som det, även fast det är massor snö och granen är klädd med alla julklappar under granen.. men det är väl för att tomten inte varit och hälsat på än antar jag, men han borde faktiskt komma vilken sekund som helst nu :)

idag var jag bara varit hemma och slappat hela dagen. eller vaknade vid 3 ungefär och då gick jag upp till tempo och köpte mig lite mjölk.. den var ju nämligen slut här hemma :) sen gick jag hem och inte långt efter jag kom innanför dörren kom micka och dalle och hämtade mig med allt julgranspynt! vi åkte hem till dom där jag skulle börja med att laga lite mat, men det gick ju inte så himla bra kanske, såg ut som gårdagens ungefär.... men det smakade väl okej så vi härdade ut och åt. sen klädde vi granen och bara hade så sjukt kul :D
nu sitter jag är framför datorn och funderar på om jag ska lägga mig framför tvn istället. känns lite skönare, och plus att tomten kanske tror jag sover då så han kommer? vet vem!

aja nu ska jag ta mig i kragen och gå och duscha först och främst! men det kommer nog något litet inlägg imorgon tror jag :D
ha det BÄST!

gammal bild där va...


xoxo towe ljungman


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finast älski<3:) / Katja<3

2009-12-25 @ 12:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0