let's go oouuut tonight

mina kära läsare (om jag har några kvar så att säga), så tänkte jag nu äntligen sätta igång min blogg igen.. nu har jag tagit en paus väldigt länge och känner att det är stor tid att sätta igång igen. så hoppas att jag får tillbaka några läsare nu igen:)

nu den senaste månaden har jag haft fullt upp med praktik. jag var på tallbodaskolan och det var hur kul som helst! jag var i arbetslag "nord" med en 4-6. barnen var huuur gulliga som helst, min sista dag som var i fredags hade många gjort ett kort och till och med till exempel gjort ett halsband åt mig, gulligt va? dom var underbara.
men det var ju som sagt bara praktik i 4 veckor så nu imorgon är det tillbaka till skolan, och jag känner bara att jag verkligen inte orkar det. så himla tråkigt. men det ska ju bli kul att träffa dom kära klassisarna igen iaf:)

i fredags vart det också att ta bilen och köra iväg till ullared  med jenny ronja och jag i en bil, och cissi och anette i den andra. vi tänkte att det skulle räcka med två bilar men inte, vi fick sitta packade ihop med alla påsar.
så nu är alla mina julklappar klara, gud så himla skönt att slippa tänka på det! det var riktigt kul i ullared med mina gullingar!

nu idag är det lucia och självklart firas denna högtid med min lilla vickie, hur länge sen som helst vi hittade på något. så igår åkte vi en sväng till lambohov där vi mötte massor folk, bland annat slickett och dom där godingarna. sen vart det vidare till ryd och kolla på fotboll. vet inte varför men kul vart det ändå:) sen åkte jag och vickie vidare till stan och traskade hem till henne och slocknade med en gång!

nu ska jag låta vickie ta tillbaka sin dator igen! och blev nyss påmind om att det bara är 1 VECKA KVAR I SKOLAN! underbart:)

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0