i want you to bad , it's my only wish

kom precis hem från klubblokalen, där jag och emma satt och spelade lite kort med pojkarna.. trevligt trevligt! såklart var jag bäst och vann hela tiden :L inte för att jag förstog spelet men jag åkte aldrig dit i alla fall så jag tar det som att jag vann! sen efter det så bara satt vi och tog det lugnt. måste ju vara glad imorgon så nu snart har jag fuderingar på att lägga mig faktiskt.. roligt va? inte så värst kan jag säga..

igår var det lite middag hos farmor å farfar med hanna, jenny, joline, cissi, alice och jag såklart. vi åt den gamla favoriten farmors kött potatis och sås! underbart gott kan jag lova er, magiskt.. orkar inte skriva allting så här kommer några bilder som beskriver :)


min älskade lilla farmor!


hanna å joline , cissi å joline
ser hur jollans poser? snyggingen!


farmor å alice , jenny å alice
min underbara lilla alice!!



tussegullan! så söt, men det är ju klart, hon är ju lik moster T såklart. haha ;)


sen gjorde jag jenny cissi alice och jollan ett litet besök på gina tricot eftersom alla vi 3 fått presentkort där av farmor å farfar :)


stackars lilla jollan som ramlade på golvet inne vid provhyttarna. men det såg rätt kul ut för hon stupade rakt fram med huvet före, kunde inte riktigt hålla mig för skratt först, men sen började hon gråta så jag kunde hålla det inne. ser ni skrubbsåren? hon skrapade inte en huvudet utan det bara blev sådär.. skumt!

efter gina mötte jag upp emma, vi tog en titt på stan och sen gick vi hem till henne där jag sen spenderade mig natt. stackars emma, jag hade tagit upp hela sängen och snarkat henne i örat samtisigt som jag legat och hållt om henne, hon hade inte en lätt natt så hon smög ut och la sig i hannas rum eftersom hon inte va hemma. men lite kul ändå! haha. vaknade vid halv 8 av att kattis kom in och stängde av tvn, självklart vart jag rädd för jag kom att tänka på alla skräckfilmer jag sätt så jag gick upp och la mig framför tvn i vardagsrummet. pippi var på förfullt så det kollade jag på fram tills ungefär halv 9 men då bytte det till emil i lönneberga som höll på fram tills 11. riktigt bra! men somnade till lite i soffan så när det börjat bli ljust gick jag in och la mig igen och somnade som en stock. men såklart kommer emma en halvtimma senare och säger att hon är vaken, haha så bara att gå upp igen :)
sen hela dagen har vi bara degat framför tvn och datorn och pratat och allting som händer hela tiden, rätt mycket saker att ta itu med! men det fixar vi självklart. emma är ju faktiskt "fixar-näsas" dotter haha ;).
sedan åkte vi vidare till tallboda där vi solade och sen gick till klubblokalen som sagt. så en riktigt trevlig dag! 

imorgon blir det att sova ut sen upp och hoppa i badet direkt! får väl se när emma kommer hem, hon skulle sovit här men linus var ensam hemma och ville inte sova själv så hon sover där istället.... så får se när hon dyker upp imorgon! sen blir det att tagga till kvällen och ha så kul som det bara går, vad jag hört så blir det ganska roligt folk så vi hoppas på det bästa! :)

nu ska jag nog gå och lägga mig, är ganska trött och det finns ju ingenting att göra såhär dags, hela tallboda sover... men men! så ha det bra gottisar. jag skriver nog ett litet inlägg imorgon bitti kan jag tänka mig. 
annars - GOTT NYTT ÅR! vi hoppas på ett kanon år 2010!!!! :D


min snygga outfit när jag och emma var uteoch gick för några dagar sen! LÄCKERT!

xoxo towe ljungman
p.s jag tänker inte lyssna på dom som tycker jag är dum i huvudet som skriver "xoxo towe ljungman", för han kommer bli min  blivande, bara vänta och se :L d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0