i wanna commit a crime , wanna be the cause og a fight

Ännu en dag som bara rusat iväg.. men idag vet jag i alla fall vad det beror på, har haft så himla kul och bara skrattat mig igenom den!
Den började med att jag som vanligt försov mig så såg ut som ett monster när jag kom till skolan, men som tur var började mamma vid 9 så fick skjus av henne. Sen hade vi 2 slapplektioner som vi inte gjorde ett enda dugg på så kändes väldigt onödigt att ens gå på dom två kan jag säga.. men sen var det dags för lunch, maten var vidrig så jag och sara bestämde oss för snöbollskrig! och krig kan jag lova att det vart, men det slutade med att varje gång låg jag i en snödriva och hon tröck ner hela mig PLUS mitt huvud i den otroligt kalla snön. trodde jag skulle dö där ett tag, det var så sjukt kallt så jag kunde knappt röra mig.. men jag överlevde alla fyra gångerna jag fick ligga där i snön!
Efter skolan gick jag direkt in till stan när jag mötte drufva, och jag vill bara säga att jag har inte haft såhär kul på länge. det ända vi har gjort idag är att skrattat, såfort någon sa något fick vi det till något kul och vissa gånger tjöt jag dubbelvikt på golvet av allt skatt! vi började med att ta några rundor på stan och glo runt lite, sen fick drufva för sig att åka till ikano? så vi tog nästa buss och åkte dit och gick där i flera timmar tills slickett kom tillslut. då jag och slickett bytte julklappar, och sötnosen köpte ett presentkort som jag vart jättenöjd över:) var jätte nervös att han inte skulle trycka om tröjan jag köpte, men han sa direkt att den var jättefin så jag får väl lita på han antar jag!

Nu kom jag precis hem och det första jag gjorde var att sätta på mig VARMA kläder, jag var somen vandrande isbit kan jag säga.. jag älskar snö men usch för kylan! det är hur kallt som helst ute nu ju.. får bara hoppas att snön håller i sig till julafton, men det tror jag eftersom det bara är 1 vecka kvar nu!!!! gud så jag längtar.

Nej nu ska jag inte störa längre, ska slänga mig framför tvn och bara ta det lugnt. imorgon får jag se vad som sker, det är ju julavslutning så slutar redan vid 12:) GÖTT!
ha det bra allihopa

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0