i remember those simple things, i remember 'til i cry

sådär ja, då var man vaken igen och även idag av solen som skiner in i rummet. brukar vara mysigt när man vaknar till det men absolut inte idag! var så himla trött...

idag ska jag snart åka in till stan för att träffa min underbara sara som jag saknar nått enormt just nu! vi får väl se vad vi hittar på, men blir väl att va på bowlingen eller nått om den är öppen idag som jag tror det inte är men vi får kolla helt enkelt. sen ikväll någon gång ska jag gå och träffa slickett så ska vi prata lite.. måste verkligen prata med någon ibland och då är det väldigt skönt att ha en sån som slickett för vad det än handlar om så finns han där och lyssnar och jag vet inte hur han gör men han får mig alltid på bättre humör!

fast vad ska man göra fram tills sara åker in till stan då? hon är ju så grymt seg så det är helt otroligt asså.. men men, jag får väl ta tag i och städa mitt rum eller något liknande. gud så roligt det kommer bli! men det är sånt som måste göras och då är det bara samla krafter och börja.
nej nu ska jag gå och klä på mig lite så jag kan börja med någon rolig sysselsättning! skriver nog senare.

gammal bild..


allt va så mycket lättare då

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0