i can't sleep at night , because your on my mind

klockan är just för tillfället 05.59, vad fan gör jag vaken? jag förstår ingenting.. är helt lost i huvudet för jag är så sjukt trött. men jag kan ju såklart inte sova. både alex, josse och johan har somnat men självklart ska jag som är mörkrädd ligga vaken själv i ett asmörkt rum! som vanligt då.. kan aldig sova när jag är borta typ, jättejobbigt är det. så jag tänkte att jag lika gärna kan ligga här och skriva av mig lite på bloggen haha.

idag har det varit en sån där jobbig dag, när allt känns fel och världen verkar vara så himla skum.. jag vet inte varför men det har bara varit en sån dag när jag helt enkelt inte mår bra, en av dom dagarna som kommer lite då och då. det började med när jag vaknade imorse att jag var så himla trött men jag ville verkligen in till stan så jag tvingade upp mig själv och tog bussen, där gick jag även att jag kände att jag verkligen inte hade orken till det. men som tur var gick jag ju med josse som har konsten att få en skratta! så det var ju bra i alla fall. sen gick vi hem till josse och kollade på världens segaste film, mina tankar var någon helt annan stans hela tiden än på filmen. det är så jobbigt när man bara inte orkar lägga ner massor energi på problem men sen inte kan släppa dom så det är det ända man tänker på.. eller hur?
sen i alla fall åkte vi till alex, här har vi varit hela kvällen och bara tagit det lugnt! hur mysigt som helst. jag johan alex och josse, hur länge sen var inte det då?! grymt länge sen kan jag lova..
det är så synd att jag glidit ifrån nästan alla från kungsis, och jag vet att det är mitt fel för att jag inte hör av mig.. jag fattar inte varför, varför riskera chansen att mista så underbara vänner? jag måste vara ganska trög..... men men, dom riktiga finns ju alltid kvar :) tur det!

josse och alex, sötnosarna;)

imorgon vet jag inte vad som sker, antagligen så blir det väl att ligga hemma på dagen, sen vidare till stan tror jag där jag skulle träffa sara en snabbis, min underbara saknade sara!! hon sa att vi hann ses ett litet tag innan hon skulle iväg, tur det, för så mycket som jag saknar den bruden asså... sen blir det kanske vidare till andy, har inte bestämmt mig än om jag orkar göra något imorgon? kommer ju vara hur trött som helst för jag känner att jag inte kommer somna än på ett tag i alla fall. så jag tror nog det lutar mer åt att bara ha en slappdag hemma framför tvn, kanske se sagan om ringer triologin? den är ju så himla bra! det låter ju som en sjukt bra idee, eller hur? det tycker jag nog!

men vad ska jag hitta på nu då? jag funderar kanske på att ta en promenix men det är ju så satans kallt ute! skulle ju vara ganska skönt med det blir nog inget.. fryser ju redan nu när jag ligger under täcken och är inomhus, tänk er då att gå ut när man är lite småtrött, utan täcke.. bburr!!
jag saknar verkligen sommaren, så otroligt himla grymt mycket! saknar den där värmen och hur glad man hela tiden är, när man ligger och solar, badar och bara har så jävla kul :D kommer aldrig glömma somrarna i 8an å 9an, gud så kul det var! hoppas på att ettans kommer bli minst lika roligt, då har man ju även träffat mer vänner så mer folk när man till exempel ska bada eller grilla. göööööööött moooooooos där va!!!

börjar bli lite trött nu, men känner att det är lite onödigt att sova nu, eftersom om jag somnar så kommer jag inte vakna igen förräns i morgon kväll och det blir inget bra. för jag hörde något om någon buss vid klockan 2 eller vad det nun var. men jag tror jag kommer vilja åka hem innan så jag tar nog en promenad till tallboda härifrån ekängen. blir skönt tror jag :) då kan jag gå och tänka lite i min ensamma värld och sjunga med högt till alla låtar, underbart :D haha. men jag tror nog jag slänger in nått inlägg lite senare eftersom jag ändå är helt slappis så kommer jag nog sitta vid datorn en hel del! så det är väl där ni hittar mig, msn eller mobilen :)
ha det bäst allihopa, å tagga NYÅR! 2010, here it comes ;)

kände mig lite tvungen att lägga upp denna otroligt snygga bild på josse!! :D

xoxo towe ljungman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0