hur mycket livet än sviker , så ordnar det sig alltid tillslut

kallt kallt kallt och åter kallt är det ute. MAN FRYSER JU FAST I MARKEN NÄSTAN! när jag och emma var påväg in till stan förut var det 14 grader ute, minus!!
men vet ni? 5 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!

har precis fått reda på att min älskade morfar hade fått en hjärtinfarkt inatt så han nu ligger på sjukhus.. om han blir bättre får han förhoppningsvis åka hem på tisdag men om det bara blir sämre får han ligga kvar. stackars lilla morfar! jag vill inte att han ska försvinna.. det kommer han inte göra, för hur svårt det än kommer bli så ordnar det sig alltid tillslut, eller hur pappa?

hela denna dag har jag delat med min otroligt saknade emma! gud så mysigt och roligt det har varit att äntligen umgåts, pratat och skrattat tillsammans med henne, jag har verkligen saknat det! vi har haft så himla kul tillsammans idag, det började med att vi gick och sola. bruna vart vi(sålänge vi stog inne i rummet där solariumet var), såfort vi kom ut var vi lika vita som snön... men men, bara att sola igen, måste ju vara brun till julafton & nyår! sen i alla fall åkte vi till stan och tog en liten fika på expresso house, och jag kan meddela er att det var ingen höjdare! allt vi smakade var så himla äckligt.
så rekomenderar inte:
blåbärspaj
kladdkaka
scones med ost
varm choklad
chai latte

och nej vi åt inte alltihop, utan vi smakade, kände smaken och slängde det! haha. efter det gick vi bort till stora torget och träffade drufva och han flickvän:) och när vi stog där träffade vi även calle!! underbara calle som jag saknat något enormt mycket! vi stog och pratade ett tag mennär alla kände att dom inte hade någon känsel kvar i någon kroppsdel traska vi bort till bussen och åkte hem. men på bussen mötte vi också vc , så fick lite sällskap på den korta vägen hem:) trevligt när man möter gamla vänner som man saknat något otroligt!

nu har jag precis ätit och ska snart fixa mig lite så ska jag träffa emma sen igen. får se vad vi hittar på ikväll, kan hända att jag träffar slickett ett tag men får se hur det blir med den saken:) men hoppas på det i alla fall!
nu ska jag prata klart med emma på msn och sen springa iväg och fixa mig lite!
ha det så bra allihopa

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0