HEJ MITT VINTERLAND , ÄNTLIGEN ÄR DU HÄR

sådär ja, då va det redan onsdag och bara två dagar kvar i skolan, gud så skönt!
dagarna går hur fort som helst nu eftersom vi inte börjar med något nytt nu sista veckan så det blir bara filmkollning: sunes jul 1 & 2 och bara slappning på dom andra lektionerna eftersom det inte finns något att göra:) låter ganska skönt va? stackare ni som jobbar!

imorgon börjar jag vid 9, då blir det lite snack om praktiken sen film ända fram tills vi ska gå vandring och kolla på vinterljus.. kul... INTE ALLS! det är svin kallt ute och hur mycket snö som helst och vi ska ut och gå, hur normalt är det på en skala? inte så va...
sen på fredag är det julavslutning och så himla skönt det ska bli, sen lov i 3 veckor ungefär då man bara kan ligga hemma och slappa! har verkligen längtat efter detta asså, behövs kan jag lova.

nu snart ska jag börja klä på mig lite, sitter nämnligen i mina nya rosa mjukisar och gosar lite:) men som sagt, klä på mig sen drar jag mig inåt stan och ska kolla på lite kläder och kanske en och annan julklapp? ja vi får se helst enkelt.

nu ska jag inte störa mer utan gå och göra lite nytta någon annanstans:)
ha det bäst allihopa!
xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0