for some reason i just can't explain

vaknade runt klockan 1 imorse och gick upp direkt för att sminka mig så jag skulle hinna med en buss till stan där jag skulle träffa jossiepussie! var i stan cirka kvart i 2 och vi gick runt och kollare fram tills ungefär 3. hittade mig en väska och knästrumpor på gina. sen åkte vi vidare till tornby, där jag hittade mig ett par skor på skopunkten och ett par trosor på gina :) men har fortfarande ungefär 700 att shoppa upp på gina och även 300 på bikbok!
men nu är i alla fall alla kläder och det fixat till nyår, nu är det bara se vart jag ska ta vägen, ingen verkar vilja umgås med mig haha. men det löser sig nog får vi hoppas på :)
nu i alla fall sitter jag hos jossie och bara tar det lugnt efter shoppingrundan! imorgon blir det nog att köpa en klocka och lite fina smycken..

idag vet jag inte vad som sker, ska snart se en film hos jossie, sen kanske jag skulle en sväng till andy, men jag får se hur jag gör. får se om jag orkar göra något idag över huvud taget än att bara ligga i sängen och dega framför tvn. det är ju ganska skönt :)

nu ska jag vänta på att jossie ätit klart så ska vi sätta på filmen sen! blir ännu en skräckis... kommer inte kunna sova efter alla dessa skräckfilmer jag ser hela tiden, livrädd förfan.. haha.
ha det bra allihopa, kanke slänger in ett inlägg sen, vem vet :)
 
p.s JAG SAKNAR MIN SLICKETT! d.s

xoxo towe ljungman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0