fly on the wings of love , fly baby fly

just nu sitter jag hos micka och dalle och har precis ätit lite mat som blev kvar från igår. hur mycket mat som helst finns det, kommer ta veckor innan allt är slut haha.
vaknade tidigt imorse av att andy smsar, jävla andy, då satte jag på tvn och som tur var bröderna lejonhjärta på på så det fick bli att ligga framför det ett tag innan jag gick hit. men nu vet jag inte vad som sker, är så himla uttråkad så jag ska nog snart hem och försöka hitta på något kul. längtar tills mellandagsrean börjar så jag får shoppa lite för mina pengar och presentkort! :)

jag hoppas verkligen att någon hör av sig sen för jag känner verkligen inte för en kväll hemma bara, man blir ju så himla uttråkad efter 2 sekunder.. så hoppas jag hittar någon rolig typ sen :)

det blev bara ett litet inlägg såhär på morgonen, är för trött för att skriva mer.. men som sagt, hör av er gott folk

xoxo towe ljungman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0