det var den julen , nyår nästa!

då var den julen över.. är lika deprimerad varje år när julafton är slut.. men det är ju bara ett år kvar till nästa så jag överlever nog :D

dagen har varit helt underbar, började med att jag och mamma försov oss och kom ungefär 1 timme försent till lott och lillen men det gjorde ingenting som tur var! där delade vi ut lite julklappar och bara slappade. runt halv 1 åkte jag och mamma upp till pappa, minneslunden alltså, där la vi en blomma och tände ett ljus och önskade honom god jul. och gud så jobbigt det var, ville verkligen att han skulle vara med, det är inte samma sak utan honom! men efter några fällda tårar fortsatte vi hem och hämtade all mat och julklappar sen åkte vi vidare till micka och dalle där det var full rulle. där åt vi tills vi sprack och sen var det dags för kalle anka. lika kul varje år! :D och självklart efter kalle anka var det dags för JULKLAPPARNA! jag var den som fick dela ut som vanligt :L
jag blev riktigt nöjd med mina presenter:


digitalkamera (samsung 10.2 mega pixels / rosa)
från mamma


nessesär med ansiktskräm, sminkbortstagningsmedel / rosa
från sandra och martin



2 stycken Lasse Åberg vinglas till min samling 
från farmor och farfar



låda med skolgrejer + dukar och tomtar
från farmor och farfar


sagespray
(gör förövaren blind i ungefär 5 minuter, svart i ansiktet som sitter ungefär 1 vecka)
från micka och dalle
SÅ NU GÅR JAG SÄKER!


presentkort på gina:
m&d - 500:-
slickett - 150:-
h&h - 300 :-
presentkort på bikbok 500:- från m&d
presentkort på kicks 200:- från m&d
presentkort på make up store + sminkning 500:- från mamma
500:- från morfar
200:- från mormor
500:- från mamma
2 trisslotter från mamma

det var nog allt tror jag, det var precis det jag behövde:) blev riktigt nöjd!
men nu ska jag nog dra mig till sängen så jag får lite sömn, är hur trött som helst.. imorgon blir det upp och vidare till micka och dalle och äta julbord från igår, lika gott varje år! :) sen har jag faktiskt inte en aning om vad som sker? någon som vet när mellandagsrean börjar? är rät sugen på att shoppa!!

den 28 december blir det att fira julafton med farmor, farfar, hanna, jenny, jollan, cissi och alice! kommer bli hur kul som helst. puss på mina gullisar!

jag slänger nog in något inlägg imorgon kan jag tänka mig. hoppas alla haft en underbar jul!!! :D
NÄSTA: NYÅR!

xoxo towe ljungman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0