dan före dan före dopparedan!!!

ALDRIG IGEN SKA JAG UTSÄTTA MIG FÖR DET JAG UTSATTE MIG FÖR IGÅR.
jag, slickett och drufva var på bio igår och såg filmen paranomal activity, och jag har aldrig sätt någon läskigare film. jag nästan satt på drufva och tjöt och hyperventilera, hans hand var helt röd efter filmen.. hehe, oj då!
man blev helt psykad i huvet av den, och det blev ju inte bättre av att dom höll på att skrämma livet ur mig efter sen heller! jag skulle ju egentligen åkt hem eftersom jag sov hos slickett i förrgår, så mamma ville att jag skulle hem men jag vägrade sätta mig på en buss ENSAM och gå hem sen från busshållplatsen, så jag fick följa med slickett hem sen efter mycket om och men.. och självklart somnar han innan mig så jag ligger livrädd och kan inte sova, tillslur när klockan var ungefär sex somnade jag men vaknade vid 10 och va helt kallsvettig och haft världens mardröm.. jag säger ju att man blir helt fel i huvet!! får se hur det går ikväll när jag ska sova själv..

hela dagen igår fram tills typ 6 var vi hos slickett och bara slappa framför tvn. och gud vad vi skrattade! ena sekunden brottades och slogs vi, och andra satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord. han är så himla underbar, min lilla martin:)

mongot


snyggt ha?

nu idag ska jag snart in till stan och träffa jossie så ska vi gå och köpa lite grejer som jag fått order av från mamma. sen blir det att kolla och se om jag hittar några fina skor som jag letat efter hur länge som helst nu! vart finns alla snygga skor? HJÄLP MIG.
sen ska vi nog hem till jossie och bara slappa framför film.. sen ska jag höra av mig till sara och se om hon är i stan så ska jag träffa henne lite med:) myspys dag!

nu ska jag gå och fixa iordning mig lite så jag kan ta bussen snart!
skriver nog mer senare tror jag.



xoxo towe ljungman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0