a sweet dream or a beautiful nightmare

sitter just nu hos gosemma och kollar på tomten är far till alla barnen, underbart bra film! älskarn :)

idag gick jag upp runt 11 och duschade sen bar det av till mormor där det bjöds på mat och myspys med mina pluttisar till kusiner! bilderna från besöket hos mormor kommer när jag kommer hem för jag har dom nämligen på kameran. där var i till ungefär 3 och då fick jag skjus in till stan där jag mötte upp emma och gick å glodde lite den sista timman på stan innan det stängde. hittade två tröjor och en klänning. funderar på vilken jag ska ha, jag ska köpa en klänning imorgon också, så får jag väl se om jag hittar någon mer... kommer bli några stycken att välja på! ska hitta mig ett par fina skor också tänkte jag, så imorgon blir det stan igen, tror att det kan bli en liten sväng till ikano också, men får se med den saken :) smycken måste jag ju ha med, gud så mycket det blir att handla...... men det är ju lite kul samtidigt!

ikväll vet jag inte vad som sker, ska väl va här ett tag men sen kommer linus hit och då vet jag inte riktigt hur länge jag stannar, ska lämna dom små turturduvorna ifred lite :) så om det är någon som inte har något att göra ikväll så är det bara höra va sig! öppen för förslag haha. saknar min slickett också, men upptagen som killen är har han inte tid, lite deprimerad.. men på söndag kanske han kunde ses har jag för mig att han sa, får hoppas på det!

nu ska jag va lite social med emma igen, hon ser så ledsen ut där borta i hörnet.. haha :)
skriver nog senare tror jag och lägger in lite bilder från dagen! ha det bra

xoxo towe ljungman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0