on that road again

tänkte slänga in ett litet inlägg eftersom jag inte gjort det på ett tag nu.. är hos vicke just nu, blir andra dagen jag sover här nu, lika mysigt varje gång:) fast nu ligger vicke i sängen och mår lite illa så blir nog att pyssla om henne lite sen.. stackars min lilla ängel.

jag ska snart lägga upp bilderna från sandras möhippa, så fort jag fått dom! men det kommer nog snart hoppas jag. gud vad duktig hon var min kära stora syster- flytta skorpinjoner, flytta på spindlar, gick in i ett terarium med 24 ormar och plocka upp den största, leta bland kakelackor och maskar med ögonbindel utan att veta vad det var, blev nersäkt i vattnet i en bur bland en gigantisk alligator, simmade med hajar och spelade in en skiva. diktigt av henne va? så himla modig!!

imorgon börjar skolan, så HIMLA nervös kan jag säga. som tur är så ska bella också gå BF så har ju henne, känns skönt i alla fall:) men ser fram emot nollningen, blir nog riktigt lyckad(hoppas jag!).

nej nu ska jag ta hand om min kära vän

vackra underbara victoria

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0