meet me at the hotel room

fan vad jag hatar när det regnar och är molnigt! solen tittar fram lite då och då men inga längre stunder..
skulle egentligen åkt till liseberg imorgon med linus och johan, men inte det heller! fan vad arg jag blir.. kanske är för jag är lite trött jag blir det men liseberg hade varit riktigt kul faktiskt.. men men, blir att åka till stockholm med farmor på torsdag istället och shoppa.. funkar perfekt det också! =)

igår sov jag hos emma, vaknade klockan 11 av att hennes mobil ringde, och någon timma senare satt vi på bussen in till stan för att fixa lite.. men det gick bra och vi tog nästa buss hem. nu sitter vi hos emma och har precis ätit emmas goda special: makaroner, spagetti, pasta, fiskpinnar och bacon.. mumms! kanske inte låter så gott men tro mig, ni bör prova.. =) senare ikväll vet jag inte vad som sker, blir väl att umgås med min kära vännina mitt emot mig som det alltid blir!
men jag tycker om det så varför inte..? men hör av er om någon vill umgås!

imorgon ska jag till farmor klockan 2 och äta lite lunch och så med cissi, jenny och hanna. gud så mysigt!
men nu ska jag hjälpa emma att plocka bort och städa lite.. men som sagt hör av er om någon vill något. nu säger emma att vi kanske ska grilla vid ån med emelie och fler, så kanske blir så!

ha det bra
xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0