im taking a break

ursäkta att jag inte bloggat på ett tag nu, men har sovit hos emma några dagar och inte haft tid helt enkelt.. men tänkte lägga in lite bilder nu så ni får se lite vad jag sysslat med.. =) haha.
igår var jag emma och emelie i berg och lyssna lite på uffe lundell. hörde inte så mycket men det var kul ändå, träffade lite gamla goa vänner oså. sen åkte vi in till stan, träffa även lite folk där. sen började jag och emelie traska hemåt runt 2 ungefär.. skönt med en liten kvällspromenad, fast det började bli lite kallt då kanske..

klänning: vila
det var min outfit igår, var jätte skönt väder på dag men senare framåt kvällen vart det bara kallare och kallare!

idag var jag och bada med emelie, micka, dalle, elin och kricka. otroligt skönt! åkte massor ring och skada knät lite.. foten hamnade under själva ringen så benet fastna, jag fatta inte ens själv vad som hände.. haha. och på något sätt skar jag upp lite av foten, ett jätte litet sår men ont gör det! men gud så jävla roligt det är att åka!
nu ska jag bara sitta och ta det lugnt, om inte någon vill hitta på något förstors.. hör av er =)
nu kommer lite bilder från dagarna som gått!

snigeln (maria) på besök!

myspys hos emma

bad, sol och äkta vänskap!

det var allt för mig
xoxo towe



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0