im not pop, im hip hop

vart är värmen? blir så arg, idag har det varit runt 20 grader ute med regn och moln.. fyfan!
vaknade runt 3, skulle gått upp senast halv 2 för jag skulle på emmas match som började 3, men det gick bra och jag hann ändå som tur var. satt med kattis och kollade, blev 2-2. stackars jenny, hennes axel gick urled och ambulansen fick komma.. så synd om henne!

när matchen var slut runt 5 så gick jag hem och packade lite sen åkte jag till vicke, ska sova här inatt. eftersom jag börjar halv 10 är det skönast att sova här;) vet inte vad som händer idag, så bara att höra av sig!

nollningen i fredags var grymt kul. var på fotbollsplan vid skolan och lekte lekar osv. bilder och mer information om dagen kommer när jag fått dom. och jag orkar inte skriva just nu, ska fortsätta att kolla på full frys!
på fredag är det nollning igen tror jag, riktigt kul!!

ha det bäst
xoxo towe


Kommentarer
Postat av: Anonym

jenny*

2009-08-23 @ 21:38:21
Postat av: Anonym

jenny*

2009-08-23 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0