i was blessed to have you by my side

sitter hos mys emma nu och tar det lugnt, har ätit lite och så nu, så nu blir det bará att ta det lugnt och njuta av livet!
kattis är inte hemma så ska hålla emma sällskap ikväll så hon slipper vara själv, skydda henne så inget händer;)

snyggingen!

imorse gick jag upp jätte tidigt för att åka till jobbet, började halv 7 som sagt.... dagen i skolan vart riktigt seg kan jag lova!
men fick sluta redan 3 som tur var, skulle ju slutat 4 egentligen men maria var riktigt snäll.. (och lite trött hon också tror jag..:)

imorgon blir det skolan, ska cykla med carro så blir skönt. sen går jag bara till kvart i 12, svenska, engelska och matte.. tråkigaste ämnena jag vet men man får väl offra sig lite:) och jag skulle ju haft nollning på kvällen men det blir inget... tråkigt tycker jag!!!

nej jag tror att jag och emma ska ut och gå en sväng nu.. eller får se om jag orkar, hehe;)
kanske skriver mer senare!

ha det bra vänner
xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0