i can't wait.. to see you again!

var i stockholm idag med farmor! gud så kul det va, riktigt tur med vädret hade vi också, direkt när vi satte oss på bussen hem börja det ösa ner i backen, vilken tur va... vi hade skinande sol hela dagen, riktigt skönt. imorse gick jag då upp klockan 5, 5 på morgonen var inte riktigt min grej kan jag ju säga.. och klockan halv 7 satt vi på bussen påväg! var där runt halv 10 då vi satte oss och åt lite frulle =) sen gick vi vidare till stan, klockan 4 var vi klara och satt och väntade på bussen hem som gick 16.45. riktigt värd dag! nu kommer alla bilder jag tagit på alla mina fynd jag köpt =):

blommig tröja: ginatricot
beiga jeansleggings: ginatricot


svart tröja: h&m
gråa jeansleggings: vero moda


grå/svart t-shirt: h&m
svarta jeans: vero moda

rosa tröja: h&m
(svarta jeans: vero moda, samma som bilden över)

navel piercingar: något stånd vid plattan
(ursäkta magen...)


örhängen + ring: något stånd vid plattan
svarta örhängen: vero moda

solglasögon: något stånd vid plattan
armband: något stånd vid plattan
nagellack+smink: kick

bh+trosor: h&m

skor: din sko (coola va!!!!)
väska: ohio

det var nog allt tror jag! mycket fina grejer va..? =) tycker jag vilket fall.
det har varit en toppen dag som sagt var, och allt tack vare min underbara farmor. älskar dig något enormt!
så vi slänger en puss på henne! =)

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: syrran jenny

det va ju inte dåligt med grejer lilltösen fick då, blev nästan lite avis;) jätte fint var allt. Farmor var ju riktigt klockren i glajjorna.

Ja du kommer ju hit sen så vi får la snacka mer då.

Puss på dig snuttis

2009-08-14 @ 12:43:21
URL: http://yoymivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0