hey dude

sitter hos vicke med emma och emmelie också, mycket mysigt! var nyss ute på en fika, satt och prata ett tag och hälsade lite på folk.. innan det satt jag och vicke och kollade på flera avsnitt av paradise hotel, jag hatade det förut, innan jag började kolla.. kan faktiskt erkänna att det är gudomligt bra!!! blir nog att kolla mer sen efter vicke spelat klart sitt jävla spel..

första dagen i skolan idag, gud så läskigt det var vill jag lova. så mycket folk och så himla stor skola.. är man vad vid en skola som kungsis så blir man ganska chockad sen när man börjar ljunkan. riktigt läskigt var det. men som tur har jag bella, en kompis från min paralellklass från kungsis. men jag hoppas efter ett tag att det kommer bli lite roligare, jag tror det, hoppas att jag kommer trivas med klassen också!
på fredag börjar nollningen tror jag också, LITE nervös.. fasar lite för vad linus och dom andra ska hitta på... men jag klarar mig nog;)

nej nu ska jag låta vicke spela sitt spel, orkar inte med hennes tjat längre:)
ha det bra!
xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0