blame it on me

ni kanske märkt att jag har mer än en bästa vän, men jag måste faktiskt säga att jag är rätt orättvis mot en av dom.. det är inte med meningen att vara så taskig som jag kanske ibland är eller att va så tjurig utan att hon gjort något fel. men vad brukar man säga? man tar ut sin ilska på dom man älskar mest.. men nu dom senaste dagarna har jag varit för jävlig mot henne och jag vet om det själv, men jag är så jävla avundssjuk på den här tjejen!!
kan ni gissa vem?

ja, emma

jag kommer ihåg när vi blev kompisar igen, ungefär ett år sen, men jag trodde aldrig att det skulle bli såhär bra, att vi skulle bli såhär tighta. och det va för typ någon månad sen jag blev mer och mer tjurig mot dig och blev mer och mer taskig. och jag fattar inte vad jag håller på med, vad fan det är med mig.. men det är inget illa, och jag menar inte det jag säger, jag lovar dig emma.

alltid ett leende på läpparna

så många minnen vi har med varandra, som alltid kommer finnas kvar. gud vad mycket vi gjort med varandra i våra dagar. jag har verkligen så jävla kul med dig, även att jag kanske inte alltid visar det så vet du att jag trivs i din närhet, du är ju trots allt som en syster för mig.
men som sagt är jag så jävla avundssjuk på dig, och alla förstår varför va? världens sötaste människa är hon ju..
väldigt eftertraktad bland pojkarna, och en lyckligt lottad kille finns det som vunnit hennes hjärta, bara dags för han att förstå vad han kan gå miste om.

en av alla våra maxrundor

så emma, jag menar ingenting av det jag säger.. jag ska bettra mig, jag lovar dig gumman.
och jag kan även säga, att vad som än händer, så kommer jag aldrig glömma dig, du kommer alltid vara en del av mitt liv. för vet du? jag älskar dig som en syster, en allderles underbar syster.
du och jag mot världen, eller hur?

ÄKTA VÄNSKAP

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig twin, du är mitt allt´, hela min värld! <33333333333333333333

2009-08-26 @ 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0