you are the music in me

tänkte bara slänga in ett snabbt litet inlägg innan jag drar! nu snart tar jag mig cykel och trampar i full fart till skolan och jag kan säga att så sugen på att cykla är jag inte! det är svinkallt ute och jag har inga vantar.. jag kommer frysa ihjäl! men men, det är väl bara stå ut, det är ju trorsallt inte så långt som tur är..
igår somnade jag redan vid 11 så det var ganska skönt faktiskt, men ändå lika trött idag när jag skulle upp, så ställde om klockan 5-6 gånger.. haha, men jag hann ju ändå så vad gör det?:)

idag slutar jag runt 3, har 2-2,5 håltimma sen en mattelektion efter den på 45 minuter, lite onödigt va? kunde lika gärna få sluta.. men det är väl bara att bita ihop och sitta i gallerian och glo på folk med ronja, prata och lite sånt som vi brukar. tur att ronja går där nu annars hade det aldrig gått!
efter skolan har jag inte en aning om vad som sker? så hör gärna av er!

nej nu måste jag springa till cykeln!
xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0