the way you making me feel

Syrrans bröllopsklänning, så himla fin!
Det är så sjukt att hat och kärlek ligger så himla nära varandra, precis som skratt och gråt. Det kan skifta och gå över hur fort som helst, och ibland hänger man inte ens med i svängarna själv.
För många är kärlek det bästa som finns, samtidigt som det är skit för andra. Men även alla motgångar jag har haft så är det bästa känslan att vara kär. Känslan man känner när man älskar någon - och blir älskar tillbaka är oövervinnerlig. Det pirrar i hela kroppen, man blir allderles varm när man tänker på personen. Det känns som man har fjärilar i magen och allt händer på en och samma gång. 
Självklart är det skillnad när det är olycklig kärlek. När man är olyckligt kär kan det ibland kännas som att hela världen rasar samma när som helst, men ändå kan man inte sluta tänka på och umgås med den man är så hopplöst kär i? Även fast man mått så dåligt, och blivit behndlad som skit stannar man kvar ändå. Men man kan inte styra över sina känslor, är man kär så är man.
Men egenligen ska man inte ha så brottom, som till exempel jag, som är 17 år, jag har hela livet framför mig och jag borde leva livet nu när jag har chansen och inte ligga å gråta över någon kille.
Det finns ju en för alla, right?

Jag bara kände att jag var tvungen att skriva av mig lite. Är lite klyven på detta, hur en person kan påverka en annan så oerhört mycket bara av att vara sig själv? Känslorna kan vara så himla olika, både underbara å hemska.
Nu ska jag drömma mig bort till din famn, så som vi hade det förut.
För första gången kan jag nog faktiskt säga, att jag vill att det ska vara du å jag.
xoxo towe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0