my heart is refusing me

Helgen kort och gott!
Fredag:
Välkomna den nya busen till familjen. Micka och Dalle har ju nämligen fått hem en liten hund... Tussan kallar jag henne, Alice heter hon egenligen där hon kom ifrån innan! Hur fin som helst, men en liten rackare, inte riktigt vad vi är vana vid ;-)
Lördag:
Grillning med en flock idioter! :-) Satt nere vid ån (stranden vid skandic) å vissa grilla å andra drack några öl :-) Till slut fick vi nog och begav oss till Tobbe tror jag han hette. Fortsatte festa lite där! Sen fick alla för sig att gå ut på krogen så ja, vad gör man inte? Tar med sig vovven å beger sig hemåt! Som tur var kom Sara hit direkt, å Bette en stund. Sen Jocke å till sist Möller.
Söndag (idag):
Gosade med Ludde, Möller, Sara å Jocke en stund imorse. Dom åkte vid 2 å då gick jag till Micka och Dalle, somnade i soffan med Tussan i famnen. hur mysigt som helst :-) Nu är jag hemma, mamma kom precis hem från sälen! Så nu blir det käk, sen sängen direkt :-) Så sov gott hörni!
xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0